sobota, 21 kwietnia 2018

Chocolate I Heart Makeup "Rose Gold"


Gdy zaczęło być głośno o czekoladowych paletkach marki I Heart Makeup, przyznam że wtedy nie interesowałam się jeszcze makijażem, bardziej fascynowałam się fryzjerstwem i weterynarią, dlatego też nie zwróciłam uwagi na te piękności. Dopiero z czasem zostałam oczarowana tym jak bardzo makijaż może zmienić wizualnie człowieka. Zaczęłam bardzo dużo oglądać i czytać na temat kosmetyków i makijażu. Gdy poszłam do drogerii kupić swoje
pierwsze cienie, pamiętam że byłam bardzo podekscytowana, a mój makijaż wykonany nimi był totalną klapą...! Mimo wszystko, to nie zniechęciło mnie do dalszych ćwiczeń. Codziennie oglądałam filmiki, w których dziewczyny pokazują krok po kroku jak wykonać poszczególny makijaż i próbowałam każdy z osobna odtworzyć na sobie. Hmm... Wtedy miałam, bodajże dwa pędzle na krzyż i żaden z nich, tak na dobrą sprawę nie był odpowiedni do wykonania jakiegokolwiek makijażu. Metodą prób i błędów powoli wchodziłam coraz bardziej w świat wizażu, ale oczywiście nie oznacza to, że w chwili obecnej doszłam do takiej perfekcji, że nic nie muszę robić a makijaż sam się tworzy. Człowiek uczy się przez całe życie, najważniejsze jest to, żeby postawić sobie cele i do nich dążyć (niekoniecznie dużymi krokami).... Ale, ale... Nie ja jestem tutaj produktem, o którym chciałam napisać kilka słów, więc przejdźmy do sedna.

Bardzo długo myślałam nad kupnem jednej paletki z tej czekoladowej kolekcji, aż w końcu jedną z nich dostałam na urodziny. Od razu rzuciło mi się w oko przepiękne i solidne wykonanie paletki, no i oczywiście duże lustro w środku, które nie odkształca, co myślę, nie zdarza się za często. Moja paletka to "Rose Gold" i jestem absolutnie zakochana w jej kolorystyce. Paleta zawiera 16 cudownych cieni (przeważają ciepłe odcienie) w tym 8 matowych, 7 z błyskiem i 1 perłowy. Jestem pod ogromnym wrażeniem pigmentacji tych cieni, bo przecież te palety należą do tych z niskiej półki cenowej. Kosztują niecałe 40zł, a niekiedy na promocjach można dostać je nawet za 25zł. Trwałość tych cieni jest niesamowita, z dobrą bazą potrafią się utrzymać sporą i zadowalającą ilość godzin. Podczas aplikacji delikatnie się osypują, ale za to w ciągu dnia się nie "rolują". Dobrze się rozcierają i mieszają ze sobą. Warto jest dodać, że paletka urzeka nie tylko wyglądem i kolorami, ale też cudownym zapachem czekolady. Ja jestem jak najbardziej zachwycona tą paletą i zapewne kupie jeszcze w innych wariantach kolorystycznych.

OPIS PRODUKTU (COCOLITA)
    Makeup Revolution Rose Gold Chocolate Paleta Cieni do Powiek
     
    Czekoladowa paleta cieni do powiek w wersji Rose Gold, to złota wersja kultowej już czekolady od Makeup Revolution. W zestawie znajdziesz 16 cieni do powiek w modnej tonacji. Wykonasz nią makijaż na każdą okazję. Zestaw zawiera dwustronną pacynkę oraz duże, poręczne lusterko.

    Produkt posiada bardzo dobrą pigmentację. Dzięki swojemu pięknemu opakowaniu, sprawdzi się jako prezent.

    Wybierz swoją ulubioną czekoladę. 
    Pojemność: 22g

    Data ważności: 12 miesięcy od momentu otwarcia.

20 komentarzy:

  1. Ja ostatnio widziałam tą paletkę i zastanawiałam się nad jej zakupem, a teraz jestem pewna że muszę sobie ją kupić bo jest naprawdę super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo co ja widzę! :) Czekoladka Rose Gold - również moja ulubiona! A teraz pojawiła się już nowa Gold 24K, widziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam 😃 I na prawdę wygląda obiecująco 😍

      Usuń
  3. Bardzo fajnie się prezentuje, jednakże to nie moje kolory! :)
    Gdybym nie miała swojej ulubionej paletki od Maybelline, to kto wie, może bym się skusiła na tą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko, że różową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo opakowanie już przyciąga wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak o tych pomadkach jest bardzo głośno :D Ja bym chciała ją na przykład schrupać :'D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie paletki od nich i kocham wprost! Na tą czaję się już jakiś czas i teraz tylko myślę czy tę, czy pomarańczową albo zieloną z najnowszych ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są cudowne i na prawdę ciężko się zdecydować na jedną ♥ :)

      Usuń
  8. Ojeju one wyglądają przepięknie! Kolory wyglądają też pięknie. I like it!
    Pozdrawiam, Weronika ♥
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

__________ZOBACZ TEŻ__________